Dołącz do naszego zespołu w Foundever™!
Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą zatrudniającą 1700 świetnych osób w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i W@H), a teraz szukamy Ciebie do naszego zespołu!
Obecnie do naszego zespoły poszukujemy kreatywnego i charyzmatycznego kandydata na stanowisko:
Specjalisty/ki ds. komunikacji i marketingu wewnętrznego
Lokalizacja: Warszawa, po okresie wdrożenia praca hybrydowa
Do twoich codziennych zadań będzie należało:
✅ kreowanie komunikacji i treści marketingowych na potrzeby wewnętrzne firmy;
✅ organizowanie oraz uczestnictwo w eventach dla pracowników;
✅ zarządzanie wewnętrznymi platformami komunikacyjnymi;
✅ reprezentowanie firmy oraz jej programów związanych z tematyką Wellbeing, Wellness oraz akcji charytatywnych;
✅ tworzenie materiałów promocyjno - marketingowych (np. prezentacji);
✅ współpraca w obsłudze i tworzeniu kontentu w Social Media;
✅ opracowywanie grafik i zbieranie materiałów do celów komunikacyjnych.
Czego oczekujemy od Ciebie?
Doświadczenie: w dziale marketingu i komunikacji, min. 1 rok;
Język: Doskonała znajomość j. polskiego i angielskiego (C1), znajomość gramatyki i interpunkcji w języku polskim i angielskim;
✌ Umiejętności: znajomość i umiejętność wykorzystania w praktyce najnowszych trendów z obszaru digital marketingu, komunikacji marketingowej i mediów społecznościowych;
Technologia: biegła znajomość pakietu PowerPoint, umiejętność przetwarzania i przerabiania zdjęć i grafik;
Osobowość:
samodzielna w organizacji pracy i tworzeniu projektów;
komunikatywna i z umiejętnością pracy w zespole;
proaktywna w działaniu i zaangażowana w realizację projektów;
kreatywna i z nieszablonowym myśleniem.
Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę i stabilne zatrudnienie;
Wynagrodzenie: 5 000 - 6 500 PLN brutto;
Po okresie próbnym możliwa praca hybrydowa. Zapewniamy sprzęt.
Co jeszcze może być dla Ciebie ważne?
Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym.
About Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we're the team behind the best experiences for +750 of the world's leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
.
Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą zatrudniającą 1700 świetnych osób w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i W@H), a teraz szukamy Ciebie do naszego zespołu!
Obecnie do naszego zespoły poszukujemy kreatywnego i charyzmatycznego kandydata na stanowisko:
Specjalisty/ki ds. komunikacji i marketingu wewnętrznego
Lokalizacja: Warszawa, po okresie wdrożenia praca hybrydowa
Do twoich codziennych zadań będzie należało:
✅ kreowanie komunikacji i treści marketingowych na potrzeby wewnętrzne firmy;
✅ organizowanie oraz uczestnictwo w eventach dla pracowników;
✅ zarządzanie wewnętrznymi platformami komunikacyjnymi;
✅ reprezentowanie firmy oraz jej programów związanych z tematyką Wellbeing, Wellness oraz akcji charytatywnych;
✅ tworzenie materiałów promocyjno - marketingowych (np. prezentacji);
✅ współpraca w obsłudze i tworzeniu kontentu w Social Media;
✅ opracowywanie grafik i zbieranie materiałów do celów komunikacyjnych.
Czego oczekujemy od Ciebie?
Doświadczenie: w dziale marketingu i komunikacji, min. 1 rok;
Język: Doskonała znajomość j. polskiego i angielskiego (C1), znajomość gramatyki i interpunkcji w języku polskim i angielskim;
✌ Umiejętności: znajomość i umiejętność wykorzystania w praktyce najnowszych trendów z obszaru digital marketingu, komunikacji marketingowej i mediów społecznościowych;
Technologia: biegła znajomość pakietu PowerPoint, umiejętność przetwarzania i przerabiania zdjęć i grafik;
Osobowość:
samodzielna w organizacji pracy i tworzeniu projektów;
komunikatywna i z umiejętnością pracy w zespole;
proaktywna w działaniu i zaangażowana w realizację projektów;
kreatywna i z nieszablonowym myśleniem.
Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę i stabilne zatrudnienie;
Wynagrodzenie: 5 000 - 6 500 PLN brutto;
- Elastyczny czas pracy ;
Po okresie próbnym możliwa praca hybrydowa. Zapewniamy sprzęt.
Co jeszcze może być dla Ciebie ważne?
Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym.
About Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we're the team behind the best experiences for +750 of the world's leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.