$ads={1}
Lokalizacja: Katowice
UoP
Praca od zaraz
Praca stacjonarna
Pełny etat
specjalista (mid / regular), młodszy specjalista (junior)
twój zakres obowiązków
- kompleksowa obsługa administracyjna biura
- przełączanie telefonów, odbieranie, nadawanie poczty i przesyłek kurierskich
- organizacja wysyłek zamówień do klientów i kontrahentów
- dbanie o to aby wszystkie firmowe dokumenty trafiły we właściwym czasie, we właściwe miejsce i do właściwych osób
- koordynacja spotkań odbywających się w siedzibie firmy (m.in. rezerwacja i przygotowanie sal konferencyjnych, przyjmowanie gości)
- wspieranie zespołu handlowego w kompletowaniu dokumentów przetargowych i ofertowych
- współpraca z dostawcami usług związanych z codziennym funkcjonowaniem firmy np. leasing samochodów, ubezpieczenia, usługi serwisowe
- dbanie o zaopatrzenie biura
- załatwianie spraw urzędowych dotyczących bieżącego funkcjonowania firmy
- wsparcie w organizacji podróży służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, biletów itp)
- tworzenie raportów, zestawień itp. na potrzeby zarządu oraz innych działów firmy
nasze wymagania
- doświadczenie w koordynacji pracy biura / sekretariatu / recepcji lub innej pracy biurowej – ok. 1 rok
- dobra znajomość angielskiego (będziesz rozmawiać przez telefon i zajmować się dokumentami w tym języku)
- umiejętność swobodnej obsługi komputera – Word, Excel, Outlook
- nastawienie “dowiem się jak”, jeśli nie wiesz jak
- łatwość nawiązywania kontaktów, chęć pracy z ludźmi – skuteczne komunikowanie się i dbanie o przepływ informacji to jedno z podstawowych zadań
- umiejętność samodzielnego organizowania własnej pracy i pilnowania terminów
- dbałość o jakość i dokładność
- prawo jazdy kat B (mile widziane)
korzyści:
stabilne zatrudnienie i umowę o pracę (na czas nieokreślony po okresie próbnym)- przyjazną atmosferę pracy i pełne wsparcie na etapie wdrożenia
- mozliwość zdobywania wiedzy i podwyższania kwalifikacji (kilka osób w naszym zespole zaczynało w tym miejscu a obecnie pracuje w sprzedaży, finansach czy logistyce)
- pakiet benefitów
proces rekrutacji
Wyślij do nas CV z kompletem informacji na swój temat: doświadczeniem, kompetencjami, aktywnościami.
Po pozytywnej weryfikacji Twojego CV, zadzwoni do Ciebie nasz rekruter. Dopyta o kwestie związane z Twoim doświadczeniem i da Ci czas na wyjaśnienie wszelkich wątpliwości.
Spotkanie na żywo z rekruterem
i menedżerem działu pozwoli poznać Cię bliżej i sprawdzić, czy jesteś kandydatem, którego szukamy. Sprawdzimy Twoje kompetencje merytoryczne i techniczne, umiejętności językowe,
a Ty przekonasz się czy chcesz
z nami pracować.
i menedżerem działu pozwoli poznać Cię bliżej i sprawdzić, czy jesteś kandydatem, którego szukamy. Sprawdzimy Twoje kompetencje merytoryczne i techniczne, umiejętności językowe,
a Ty przekonasz się czy chcesz
z nami pracować.
Na każdym etapie rekrutacji otrzymasz informację zwrotną. Kandydatom odrzuconym na pierwszym etapie wysyłamy wiadomość e-mail, z pozostałymi kontaktujemy się telefonicznie. Skontaktuj się z nami bezzwłocznie
w przypadku informacji zwrotnej.
w przypadku informacji zwrotnej.