asystentka/asystent biura [Poland]


 

$ads={1}

Lokalizacja: Katowice
UoP
Praca od zaraz
Praca stacjonarna
Pełny etat
specjalista (mid / regular), młodszy specjalista (junior)

twój zakres obowiązków

  • kompleksowa obsługa administracyjna biura
  • przełączanie telefonów, odbieranie, nadawanie poczty i przesyłek kurierskich
  • organizacja wysyłek zamówień do klientów i kontrahentów
  • dbanie o to aby wszystkie firmowe dokumenty trafiły we właściwym czasie, we właściwe miejsce i do właściwych osób
  • koordynacja spotkań odbywających się w siedzibie firmy (m.in. rezerwacja i przygotowanie sal konferencyjnych, przyjmowanie gości)
  • wspieranie zespołu handlowego w kompletowaniu dokumentów przetargowych i ofertowych
  • współpraca z dostawcami usług związanych z codziennym funkcjonowaniem firmy np. leasing samochodów, ubezpieczenia, usługi serwisowe
  • dbanie o zaopatrzenie biura
  • załatwianie spraw urzędowych dotyczących bieżącego funkcjonowania firmy
  • wsparcie w organizacji podróży służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, biletów itp)
  • tworzenie raportów, zestawień itp. na potrzeby zarządu oraz innych działów firmy

nasze wymagania

  • doświadczenie w koordynacji pracy biura / sekretariatu / recepcji lub innej pracy biurowej – ok. 1 rok
  • dobra znajomość angielskiego (będziesz rozmawiać przez telefon i zajmować się dokumentami w tym języku)
  • umiejętność swobodnej obsługi komputera – Word, Excel, Outlook
  • nastawienie “dowiem się jak”, jeśli nie wiesz jak
  • łatwość nawiązywania kontaktów, chęć pracy z ludźmi – skuteczne komunikowanie się i dbanie o przepływ informacji to jedno z podstawowych zadań
  • umiejętność samodzielnego organizowania własnej pracy i pilnowania terminów
  • dbałość o jakość i dokładność
  • prawo jazdy kat B (mile widziane)

korzyści:


  • stabilne zatrudnienie i umowę o pracę (na czas nieokreślony po okresie próbnym)
  • przyjazną atmosferę pracy i pełne wsparcie na etapie wdrożenia
  • mozliwość zdobywania wiedzy i podwyższania kwalifikacji (kilka osób w naszym zespole zaczynało w tym miejscu a obecnie pracuje w sprzedaży, finansach czy logistyce)
  • pakiet benefitów

proces rekrutacji

Wyślij do nas CV z kompletem informacji na swój temat: doświadczeniem, kompetencjami, aktywnościami.

Po pozytywnej weryfikacji Twojego CV, zadzwoni do Ciebie nasz rekruter. Dopyta o kwestie związane z Twoim doświadczeniem i da Ci czas na wyjaśnienie wszelkich wątpliwości.

Spotkanie na żywo z rekruterem
i menedżerem działu pozwoli poznać Cię bliżej i sprawdzić, czy jesteś kandydatem, którego szukamy. Sprawdzimy Twoje kompetencje merytoryczne i techniczne, umiejętności językowe,
a Ty przekonasz się czy chcesz
z nami pracować.

Na każdym etapie rekrutacji otrzymasz informację zwrotną. Kandydatom odrzuconym na pierwszym etapie wysyłamy wiadomość e-mail, z pozostałymi kontaktujemy się telefonicznie. Skontaktuj się z nami bezzwłocznie
w przypadku informacji zwrotnej.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال